Bractwo Kapłańskie Świętego Piusa X
dzień ferialny [4 kl.]
To ogłoszenie jest już nieaktualne – zobacz listę komunikatów z bieżącego roku
Jerozolima

pielgrzymka do Ziemi Świętej

początek 15.08.2023 r. (wtorek)

koniec 21.08.2023 r. (poniedziałek)

miejsce Jerozolima

Drodzy Wierni!

Z wielką radością informujemy, że w tym roku odbędzie się pierwsza w Polsce pielgrzymka naszego Bractwa do Ziemi Świętej. Pielgrzymka będzie miała charakter rekolekcji tematycznych. W miejscach świętych będziemy rozważać trzy, tak ważne dziś tematy: miłość do Boga, do Kościoła i do papiestwa. Jedziemy do Ziemi Świętej, bo przecież to tam wszystko się zaczęło: tam Pan Jezus nas odkupił, tam ustanowił swój Kościół i tam został powołany Piotr.

Zaproszenie jest skierowane do wszystkich wiernych, którzy oddali się pod duszpasterską opiekę Bractwa Kapłańskiego św. Piusa X i którzy pragną ożywić w sobie cnotę miłości, aby – jak często zachęcał nas abp Marcel Lefebvre – Pan Bóg był przez nas lepiej znany, a przez to więcej kochany. Pielgrzymowanie ziemskimi śladami Zbawiciela i apostołów będzie ku temu wyjątkową szansą i zarazem duchowym wyzwaniem.

ks. Piotr Świerczek FSSPX, duchowy przewodnik pielgrzymki


Organizacja

Wyjazd jest organizowany we współpracy z Biurem Turystycznym Misja Travel, wg naszego scenariusza. Z osobami przyjętymi na pielgrzymkę Biuro zawrze indywidualną umowę, zgodnie ze standardami Biura. Na tym etapie będzie możliwy wybór różnych elementów dodatkowych z oferty Biura, np. w zakresie ubezpieczenia, standardu pokoju i in. (płatnych osobno).

  • przeloty do i z Tel Awiwu – samolotami.
  • na miejscu klimatyzowany autobus
  • zakwaterowanie w hotelach ***, pokoje 2–3 osobowe
  • wyżywienie: śniadania, obiadokolacje; kuchnia śródziemnomorska, stół szwedzki
  • opieka duchowa: kapłani Bractwa św. Piusa X

Zobacz też:

Ramowy plan pielgrzymki

Wyciąg z Ogólnych warunków Usługi

Cena

4299 PLN + 250 USD

Uwagi praktyczne

  • aby wjechać do Izraela niezbędny jest paszport, ważny minimum 6 miesięcy od dnia powrotu
  • w paszporcie nie można posiadać śladu wizyty w Arabii Saudyjskiej, Iranie, Indonezji, Syrii i Libanie
  • podczas kontroli na granicy Izraela nie są wbijane stemple do paszportu, otrzymuje się w zamian niewielkie kartki, które należy zachować do dnia wylotu
  • strefa czasowa: +1h (12.00 w Warszawie to 13.00 w Jerozolimie)
  • temperatury powietrza w sierpniu sięgają 35 stopni
  • ceny w Izraelu są średnio 2-krotnie wyższe niż w Polsce, Palestyna jest nieco tańsza; walutą w obu krajach jest szekel; w wielu miejscach w trakcie pielgrzymki do Izraela można również płacić dolarami
  • cena zawiera przelot Warszawa Chopin – Tel-Awiw – Warszawa Chopin z bagażem podręcznym 8 kg oraz bagażem rejestrowanym 23 kg, przejazdy w Izraelu i Palestynie klimatyzowanym autobusem, 6 noclegów w hotelach *** w pokojach 2/3-osobowych z łazienkami, 6 śniadań i 6 kolacji, opiekę pilota, obowiązkową składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (13 zł) oraz obowiązkową składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy (13 zł), ubezpieczenie Standard + Choroby Przewlekłe w firmie Signal Iduna (KL 40 000 euro + kwarantanna, NNW 15 000 zł, BP 1000 zł).
  • cena nie zawiera ewentualnej dopłaty do pokoju 1-osobowego (1195 zł)
  • bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z kosztami ich rezerwacji, opłaty wjazdowa do miast i parkingi, koszty przewodnika, opłaty miejscowe, zwyczajowe napiwki oraz słuchawki systemu Tour Guide pokrywa kwota 250 USD/os., płatna pilotowi po przyjeździe na miejsce

Zgłoszenia

Zgłoszenia będą przyjmowane wyłącznie przez formularz internetowy, w dniach od 20 marca godz. 20:00 do 16 kwietnia włącznie. Dla każdej osoby wypełnić należy osobne zgłoszenie. W polu „informacje dodatkowe” należy wpisać ewentualne preferencje co do wspólnego kwaterowania (rodzina/znajomi).

Po wypełnieniu i naciśnięciu przycisku PRZEŚLIJ, na wpisany adres zostanie odesłane automatyczne potwierdzenie zgłoszenia. Nie jest to dowód włączenia do grona pielgrzymów! Informacja o wyniku etapu kwalifikacji zostanie przesłana indywidualnie na adres mailowy każdego zgłaszającego się.

W przypadku problemu z wypełnieniem formularza można uzyskać pomoc w sekretariacie rekolekcji przez e-mail lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–12.00 i 14.00–17.00.

Po 18 kwietnia wszyscy otrzymają e-mailem informacje o wyniku kwalifikacji oraz instrukcję dalszego postępowania.

Osoby zakwalifikowane będą zobowiązane do wpłacenia do 27 kwietnia zaliczki w wysokości 1719 zł; pozostała kwota 2580 zł jest płatna do 6 lipca br. 250 USD w banknotach należy mieć ze sobą i wpłacić pilotowi wycieczki.

Po wpłaceniu zaliczki ewentualna rezygnacja będzie możliwa jedynie przy znalezieniu osoby jadącej w zamian (do połowy lipca). Dodatkowe ubezpieczenie można wykupić indywidualnie w biurze obsługującym wyjazd.

komunikat dodany: 18.03.2023

Pozostałe komunikaty dla tego miejsca

Brak innych komunikatów

Komunikaty duszpasterskie dotyczące wszystkich miejsc

27.12.2024–01.01.2025 sylwestrowy wyjazd integracyjny [Darłowo]